28. SEB TARTU JOOKSUMARATON

" Cris, mis juhtus, sa olid kehvem kui eelmine aasta" Küsisin ma endalt, kui olin jõudnud finishisse ajaga 01.35.46 . Möödunud aastal oli see ju 1.34.53. Rajal oli alguses enam vähem tunne, kuid mitte hea. Ei oskagi öelda , kas tegu oli kiire alguse, või kehva vormiga. Ehk mõlemat. Aga " ah sitta kah " ütles teine mina. Kõik on veel ees. Nagu sageli , siis ka seekord , kui olid rajal rasked hetked, olid peas juba igasugused loobumise mõtted. Ma arvan et paljudele jooksusõpradele on need tuttavad. Kuid alati, kui olen natukene taastunud, saunad mõllud värgid läbi käinud, on jälle uus tahtmine tagasi. Ei mingit loobumist.
Mis edasi?
Hea küsimus, kas pole.
Usun , et 16. mai on teemaks mingi lahemaa seeriavõistluse jooks. Ning kuu lõpus emumäele. Hetkel mai kuusse ei ole midagi planeerinud.

Varasemad tulemused Tartu Jooksumaratonilt:
2007 Aeg 01.37.47 , koht 198 , M17 klassis 4. koht
2008 Aeg 01.42.20 , koht 129, M20 klassis 10. koht
2009 Aeg 01.34.53, koht 75, M20 klassis 3. koht
2010 Aeg 01.35.46 , koht 109 , M20 klassis 6. koht

" Kui ma ise ei ole enda jaoks, kes siis on minu jaoks? Ja kui ma olen enda jaoks , siis mis ma olen? Kui mitte praegu, siis millal veel?"

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!