Emumäe jooks 2010

Jooks tõusude ja langustega, pikkade tõusude ja pikkade langustega. Ei läinud jooksule mitte ühegi eesmärgiga, tundub mõttetu , kui eesmärke pole. Kuid siiski, soov oleks alati hästi esineda. Alati proovin anda enda parima, isegi kui mu parim on halb.

Kuid siiski, jooks kukkus hästi välja, tundus et kõik õnnestus. Jooks koos teise jooksjaga, kelle nimi jääb praegu kahjuks kuskile mälulünkade vahele takerduma , oli kergelt öeldes motivatsiooniplahvatus. Aitäh! Kui mul su nimi meelde tuleb, või pildid üles pannakse, siis ehk saab selgema pildi. Jooksime Temaga 10 st km pm 9 km koos.
Emumäe paar pikka ja järsku tõusu oleksid olnud kohutavad ilma koostööta, kuid abivalmis vana rahvaspordi patroon pakkus koostööd. Mäge võtsime u 100-200 m vahetustega, kord üks veab, kord teine. Nii on ju poole lihtsam.

10 km . 39:36 , kartsin palju palju hullemat. Koht 10. M klassis 5. no käib ju küll.


Suht vähestest jooksudest, kus ei old nii rasket hetke, et mõttesse oleks saanud tulla jooksust loobumine, ja mitte katkestada aint sel võistluses vaid üleüldse. Kuid see emotsioon on alati pärast finishit kadunud ja jälle tahtmist täis;)

Olen rahul. Tahan veel paremini. Veel kiiremini. Ja veel kaugemale.

Järgmine jooks. Olümpiajooks Tallinnas 5. juuni. Tookord olin ka seal 10 ndal kohal. Uus aasta , uus koht, kehvem või parem, seda otsustan mina.

Kõike head, kerget pead!

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!