Jooksmine on Energia!


Nagu pildilt näete, siis ei ole vaja 3 päeva järjest pidu panna, et laiba näoga olla:)
Mina pärast oma esimest 100 km jooksu , koos oma juhendaja Aivar Luuaga!!!





Räägin siis lähemalt, mida kujutab endas see n.ö koostöö mida ma siin välja pakkunud olen, kuigi hetkel soovijaid on käputäis, ei tähenda see seda, et asi läks aia taha. See ongi mõeldud neile, kes soovivad seda ise teha. Eesmärk ei ole koguda facebookis palju like ja kommentaare. Eesmärk on lihtne -aidata neid ,kes abi vajavad.
NB! Need vähesed kellega hetkel koostööd teen, te olete väga tublid ning saate kõigega hakkama! Tänud teile.

Miks? Põhjus on lihtne, saan olla kasulik; inimesed , kes on mõelnud , et peaks hakkama end liigutama saavad ehk motivatsiooni; saan ise palju uusi kogemusi; Me kõik võidame!

Kaua? Täpselt nii kaua kui Teie endi poolne soov on, ajutiselt või pikaajaliselt, teatud ajani või mingi sündmuseni, võib-olla vedasite sõbraga kihla ja kaotasite ja peate nüüd treenima hakkama- ka siis on koostöö teretulnud;)

Kellele? Kõigile , kes soovivad. Ei ole mingit vahet kas oled sa noor või vana, alakaalus või ülekaalus ( või isegi normaalse kaaluga) , oled sa musta või valge nahavärviga:) , elad sa Tallinnas või Otepääl või Narvas või hoopiski Saksamaal.

Hind? Kallis- väga kallis, Treeningplaani maksumus on suhteliselt suur- sa pead enda tegemistest üleskirjutusi tegema ning need mulle saatma, ma teen kokkuvõtted. Lohutuseks võin öelda, et kui märkmete tegemine tundub kulukas, siis saate osa võtta Facebooki jooksutreeningutest - 2 korda nädalas Tallinnas ja Tartus-1 treening 2.60 - minu jaoks on see mõistmatu .

Tegevuse sisu : Suhtleme meili , msni, telefoni või kokkusaamise teel, räägime veidi varasemast tegevusest ja Teie harjumustest, lepime kokku sobivad ajad ja korrad ( Mitu korda nädalas jne), räägime eesmärkidest( tervise heaks, harrastus, rahvasport , suuremad eesmärgid) , koostan plaani, Teie täidate, saadate teatud aja tagant mulle oma märkmed( ausalt tehtud märkmed, kui treening jääb vahele, ei ole sellest halba, aga märkmetes selle asemele treeningu märkimine on juba kuritegevus enese vastu! Suhtleme aktiivselt, olenevalt koostöö pikkusest peame ka edasisi plaane, võimalusel teen paar treeningut koos Teiega!


Olge mõnusad!
Ma võtan ka ennast käsile ja värskendan oma blogi nüüd vähe sagedamini kui kord kolme kuu jooksul:)

Cris

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!