Skip to main content

Väiksed tulevikuplaanid.

80aastane mees tuleb arsti juurde läbivaatusele.

"Doktor, kuidas mu tervis on?"

"Väga hea! Teie vanuse kohta mees kui metsapull!"

"Jah, ja mul on 25aastane naine. Varsti sünnitab! Vaat mis te selle peale ütlete?"

Arst vaatab tükk aega vanamehele otsa ja pajatab siis: "Mul oli kunagi üks teie vanune sõber, kõva jahimees. Läks kord metsa, püssi asemel kaasas vihmavari. Vastu tuli karu. Mees vajutas nupule, käis plaks ja vihmavari läks lahti. Karu ehmus nii hirmsasti, et kukkus surnult maha!"

"Seda jahimehejuttu ma nüüd küll ei usu! Ju pani ikka keegi teine karule paugu ära."


Nüüd siis natukene jooksujuttu.

Jalg on nii nagu ta on, mitte hea, mitte parem kui ennem. Pigem hullem kui enne operatsiooni. Aga siiski otsustasin, et see sügis teen enamus võistlused kaasa ja talvel siis ehk uuesti opile.

Trenni olen saanud teha väga vähe. SEB Ühispanga maraton on ukse ees, olen saanud selle jaoks spetsiaalselt vaid 3 treeningut teha. Vaevalt sellise vormiga enda eelmise aasta aega lüüa suudan , mis on ka siiani mu isiklik rekord 3h 11 min. Kuigi usun et sinna kolme ja poole tunni kanti see peaks tulema. Oleksin rahul. Ilma trennita maratonile minna on suhteliselt raske otsus. Aga treeningmõttes siiski.
14. sept on taas suurjooks Aaspere-Haljala. Sinna on kindlasti plaanis minna ja korrata eelmisi tulemusi.
Pärast seda juba rakvere ja porkuni ning ka Paide-Türi rahvajooks.

14-16 Oktoober taaskord Saaremaa kolme päeva jooksule. Loodan et saame jälle pundi kokku ja tuleb sama tore üritus nagu iga aasta:)

Pärast seda kuu lõpus taaskord proovin haanjas 100 km joosta. Eelmisel aastal läks seal väga hästi.

Ja loomulikult kui toimub, siis detsembris vana-aasta maraton ning uuel aastal vb mingi välismaa ultrajooks ning pärast seda siis ehk üritan jala korda saada.


Hoidke pöidlaid, ma jooksen, kuni jaksan!!!






Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!