Vaheldus ja kogemused! Ja Kuradi põlv...



   Hei! Pärast 24 h jooksu olen tegelenud ka mõne muu alaga, et saada vaheldust üpriski rutiinsele treeningule.
Nädal pärast Poolat käisime ettevõttega Haka Plast Oü Tartu rattarallil, võtsime ette lühema distantsi 40 km.
Arvestades seda , et mina ja ratas ei ole kunagi erilise Sina peal olnud, siis tuli päris hästi välja:) Vähemalt lõpetasin ja uskuge või mitte, kilomeetri postid tulid palju tihedamini kui joostes:) Ja üldsegi, päris vägev oli, adrenaliini ka natukene, ultrajooksus just selliseid kiiruseid ei areta, aga no mida ma võrdlen , jooksmist ja rattasõitu- lollpea. Kindlasti loodan, et sellest saab hea traditsioon ning kui kunagi endale ratta soetan siis võiks ju iga aasta selle väikese ralli vahelduseks kaasa teha :) Aga jäägugi see vahelduseks , sest jooks on siiski teema:)
   Teine huvitav vahepala oli 8 h Rogain Lindoras  , Võrumaal. Tänu Priidu kutsele sai siis selline asi ette võetud.See kogemus andis mulle väga palju. Sain kogemust , kuidas " Mustast august" välja tulla võinoh, sain sellega hakkama , kuna maastik oli üpriski raske ning mul selline kogemus puudus , siis oli vahepeal mul ikka tohutult raske Priiduga sammu pidada! Kuid usun et lõppkokkuvõttes sain ma hakkama, tegin oma ära, ehk jäi Priit ka rahule, kuna saime ju parima koha mis ta seal saanud on :) Kokkuvõttes siis teine koht, meeskondi oli kohal üle 300 :) Liis ja Jaana tegid hea töö, juunioride arvestuses siis puhas töö ja 1. koht:) Tublid.

  Kuid nüüd ka väheke valusam teema. Pärast Rogaini olen oma vasaku põlvega riidu läinud. Koostöö ei suju enam. Kuigi , oleks võinud oodata 2 nädalat , kuni Haanja 100 läbi on. Seega loodan väga, et see Haanja jooksu ära ei riku, hetkeseisuga veel jooksen, kuid ei oska öelda, kuidas asi paraneb.Kahjuks tundub asi suhteliselt kehva, ja usun et põlv tahab puhkust, pärast Haanjat oleks see välja teenitud:)

Tahan tõesti hooaja lõpetada hea jooksuga Haanjas, see tähendaks siis 10 h alistamist, kuid see mis tegelikkuses tuleb, on veel lahtine, kas üldse stardi teen...näitab aeg .



Kõike paremat! Hoidke end ja tehke , ikka enda heaks! 


  
  

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!