Ilusat ja rahulikku jõuluaega, mõnusat Vana-Aasta ära saatmist ning palju parema uue vastu võtmist!

Taas on käes jõuluaeg. Ma loodan väga, et Te kõik naudite seda aega koos oma lähedastega, vaadates ajas tagasi, vaadates enda sisse. Mõtlete natukene rohkem sellistele asjadele , millele kiires rutiinses tavaelus ei jõua mõelda, kuigi võiks. Samas on vaja tegutseda, ei saa kogu aeg olla mõtetes ning lähedastega koos, meil kõigil on tegemisi, seepärast tulebki kasutada seda erilist aega , kus saab rahulikumalt võtta. Hinnake seda aega:)
 Siinkohal ma kasutan võimalust ning annaksin enda jõulusoovid läbi selle blogi, kuna kõik, kes te seda loete , olete kindlasti minu tegemistega kursis ning abiks ja toeks olnud läbi aegade:)
 Ma olen Teile kõigile väga tänulik, te olete alati mulle toeks olnud ,edu ja jõudu soovinud, mõistnud mind , kui ma ei saa Teiega pidu pidada , kuna pean jälle kuskile jooksule minema. Tänan Teid selle eest, et olete mulle tohutult motivatsiooni andnud, uskuge mind, ma oleks juba ammu loobunud, kui ma seda üksi teeksin. Pole just kõige lihtsam veeta oma pühapäevast 7 tundi jooksurajal trenni tehes, et võistlustel 24 tundi vastu pidada, aga mulle meeldib see, ja ma loodan, et ma motiveerin ka Teisi läbi oma tegude!
 Ma soovin Teile kõigile väga kauneid, rahulikke ja meeldejäävaid pühi, meeldejäävat Vana-Aasta ära saatmist. ( Võtke aeg maha ja mõelge möödunud aastale, kas Teie eesmärgid ja soovid täitusid, kas Te jäite sellega rahule ning mõelge, mida Te paremini tahaksite teha,seatke omale uued ja suuremad eesmärgid ning püüdke ka Teiste heaks midagi teha) Soovin teile kõigile mahedat ja paremat uut , kuna inimene on kord selline, et alati tahab paremat, see on loomulik ja see annabki motivatsiooni püüelda paremuse poole!
















Ilusaid ja rahulikke jõule ning meeleolukat Aastavahetust!
Cris
Estonian Ultrarunners Team

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!