Tagasi rajal:)

Tervist !
Mul on hea meel tõdeda, et seekord on head põhjused kirjutamiseks.
 Esiteks, põlv on alla andnud minu tahtmisele ning lõpuks juba kaks nädalat on teinud minuga head koostööd:)
  Teiseks, on taas tore , et ma saan oma jooksuga kedagi aidata:) Kuna osalen 16 ndal detsembril  Vana-Aasta maratonil, mille osavõtumaks läheb osaliselt heategevusse, annan ka mina oma panuse, see on hea tunne, aidata kedagi, tehes seda, mis mulle meeldib:) Ma ei lähe sinna üldsegi rabelema ja mingit super aega taga ajama, lähen lihtsalt osa võtma!
  Kolmandaks, olen otsustanud  Vana-aasta seekord täiesti teistmoodi ära saata ning läbi jooksu uue aasta vastu võtta. See on midagi väga teistsugust. Jookseme siis al 12.00 päeval - kuni südaööni uue aastani:) Tegu on Laulasmaa ultrajooksu, Viimase Öö Unistuse üritusega. Tore on ka see aspekt, et külalisvõistlejaid lätist on koguni 20 , mis on vägagi suur näitaja.
Alguses ma kahtlesin, et kas minna või mitte , aga nüüd olen otsustanud, et peab minema ikka lätlastele konkurentsi pakkuma:) Erinevalt Vana aasta maratoniga lähen ultrajooksule siiski tulemust tegema, võinoh , endast maksimumi andma, et aastavahetus ikka igaveseks meelde jääks:)
Hoidke pöialt, ja loodame, et võit tuleks ikka kodumaale:)


Minge suusatage, tehke trenni, nautige ilusat ilma, ma tean jah ,et teid tõmbab pigem soe tuba ja tee ning mõned külmakraadid peksavad tuppa, aga uskuge mind, tee ja toasoe on pärast väljas liikumist palju mõnusam:)

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!