Tapa Valla Rahvajooks2013

Sai siis just värskelt käidud Tapa rahvajooksul, mille korraldus on muutunud üha paremaks. Ma küll eelmine aasta ei käinud, aga tipptasemel tutvustaja, kiipidega rinnanumbrid, seda poleks osanud oodatagi. Ka rahvas oli kohale tulnud Eesti eri paikadest, kaasa arvatud ka Eesti jooksuparemikku kuuluvad jooksjad, palju kohalikke jooksjaid ning niisama sporti nautivaid inimesi. Distants muidugi tekitas küsimusi ning ära märgitud 9 km see kindlasti ei olnud, sest vaevalt ma 9 km 29 minutiga läbida suudan:D. 
  Aga jooksust, mis ta ikka , minu jaoks tavaline tempotreening, kulges üpris raskelt, ei olnud täna kordagi kerget hetke, terve jooks oli eneseutsitamine. Aga siiski võin rahule jääda, kuna haanjaks on see hea tempokas, ka selline maastiku peal( Mitte küll võrreldav Haanja maastikuga, aga siiski) kulgev rada. Täna siis juhtus see, mida ma juba natukene aega kartnud olen- nimelt sai Karl-Gustav Nagel minust jagu, see on ühest küljest väga positiivne. Tubli! Ka Georg ja Rando olid lähedal, kuid siiski nemad veel mind kätte ei saanud. Motivatsiooni sain palju juurde, see aasta küll nendega väga enam rinda pista ei saa, mina valmistun Haanjaks, nemad Saaremaa jooksuks, aga järgmine aasta on ees ning tuleb ennast ka lühematel jooksudel käsile võtta, kuigi prioriteet on siiski ultra ning lühematel väikene taandareng on paratamatu. Mis teha, thats life! 
  Tore oli muidugi see, et minu nõuandeid järgivad Lilian ja Mare tegid ka hea jooksu taaskord. Alles möödunud nädalal Rakveres mõlemad tubli 10 km uue isikliku rekordi teinud , olid täna jälle hoos ning võisid oma jooksuga rahule jääda. Lilianile siis seekord ka vanusegrupi tubli 2. koht , mis on vägagi positiivne. Vahel on mul rohkem nendeüle hea meel, sest ise lühematel jooksudel pigem olen keskpärane ning enda aastatetaguseid isiklikke rekordeid ma enam ei puudu hetkel, pikad jooksud võtavad piisavalt kiirust ära, et olla oma parimate aegade kõrgusel, aga see ei ole ka eesmärk. Tuleb teha seda, mis meeldib ja tuleb nautida ka väheke tagasihoidlikumate tulemustega jookse. Sest iga jooks on ikkagi mingi asja jaoks ettevalmistav või oluline, kasvõi lihtsalt emotsionaalse laengu saamiseks! 

Jooksurajal näeme,
raisk! 

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!