24h jooks sisehallis tõi kaasa 200+km klubisse pääsu!

On väga meeldiv põhjus jälle natukene pajatada!

Soome 24h sisehalli jooks Espoos tõi kaasa minu ühe suure eesmärgi täitumise ning 24h jooksul läbisin täpselt nii palju kui seda on 206,9928 km, mis on enam kui 20 km rohkem kui endine isiklik rekord! 
  Jooksule sõitsime Aivaritega juba reede õhtuse laevaga, et rahulikult välja puhata ja et ei peaks hommikul vara ärkama. Õnnestus koostöös Aivar.A-ga saada hea ööbimiskoht jooksupaiga lähedal ning seetõttu oli meie elu küll väga lihtne. Korralik pastaparty ( loe söögiorgia) õhtul ja hommikul jätkasime tankimist täie hooga. Aga iga kui suutäis oli ennast õigustanud ning kulus rajal igati marjaks ära! 
 Lühidalt jooksust- võtsin alustuseks sellise 200+km graafiku, lootsin esimese poolega saada üle saja, et siis teises pooles võib kergelt tempo langeda lõpus, kuid siiski suutsin hoida peaaegu sama tempot terve 24h. Alustasime Aivaritega suhteliselt tagasihoidlikult, olles esialgu üpris tagaosas ning kalevipoegadest viimaste seas. Aga mulle see taktika väga sobis ning vaikselt tõusin üha ettepoole ning eesmärk tuli aina lähemale, pärast 18 tunni läbimist olin juba üsna kindel, et 200 km on täna tõsiasi, ma olin rahul . Kuskil 16-17 tunnil pärast Raini maha tulekut olime kõige reipama sammuga mina ja Aivar.L ning mõlemad püstitasime ka uued isiklikud rekordid. 
 Korraks lasin jala sirgu ja hakkasin kõndima, aga siis vaatasin, et Aivar tuleb lähemale ning muutub ohtlikuks, Aivar veel motiveeris mind ja kutsus , et prooviksin talle järele võtta, et saan uuesti käima, igatahes, see õnnestuski, sain ennast uuesti käima ning minu esimese 200km piiri ületasin koos Aivariga, natukene hiljem ületas ka tema koos minuga oma 200 km piiri. Pärast seda tuli kõik juba emotsiooni pealt, üks eesmärk, mille suunas olen pikalt liikunud täitus ning on jälle uued eesmärgid kuhu poole pürgida. 
Aga kallid sõbrad, tuttavad, kolleegid, klubikaaslased ja kõik teised, kes te olete mulle abiks ja toeks olnud, see on kõik tänu teile.See jooks ei oleks saanud õnnestuda ilma paljude inimeste abita ning ka nende soovideta, mis mulle rajale saadeti( Need ma kirjutan hiljem ka siia ülesse, ilma nimedeta aga lihtsalt, et kes tahab saab lugeda, mis kõik mind rajal motiveeris). 
Kui dopinguvastased saaksid selle eest mind karistada, siis oleks mina oma soovide hulgaga kindlasti rajalt maha võetud, see andis tõsiselt powerit juurde ning igaüks, kes selle panuse andis võib tunda end heategijana, sest teist oli abi. 

Tänud Marikale, et ta oli jooksvalt valmis Soomes ümberlülituma minu hooldetiimi liikmeks ning oli mulle abiks!

Kindlasti vajab märkimist ka Aivar Arike, kes oli terve selle reisi ajal väga hea saatja ning pärast võistlust tugev abiline, kes mind ikka koju aitas! 

PS! Raini fännklubile ka tuhat tänu abi ja meeleolu loomise eest! 

Loodan, et teekond järgmiste eesmärkide täitumiseni on põnev ning motivatsioonirohke ning väljakutseid pakkuv! 

Ma tõesti ei hakka sellesse postitusse panema kõikide nimesid , kes mulle kirjutasid rajale, aga teadke, et mulle läheb see väga korda! Aga mul on tekkinud enda ümber grupp inimesi, kes on minu tegemistesse natukene rohkem panustanud, keda ma tahaksin eraldi tänada: 
Aivar Luud, Arvi Põldaas, Risto Roonet, Merit ja perekond Mägi-d, Rauno&Annika, TriinKeilaJoaTõnisjaAndres,Lilian, HAKA Plast OÜ, Jooksuekspert, Kadrina Vallavalitsus, Eesti Kultuurkapital, Estonian Ultrarunners Team, Mare Mändla.

Uued jooksujalatsid olemas ning ootan hoolega, et saaksin jälle jooksurajale! 

Tahtmist täis ja uute katsumusteni! 





Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!