Taastumine 24h jooksust ehk 3 nädalat pärast Torino MM ehk...

... kuidas ma Vallimäel 1,5 nädalat pärast MMi jälle rajal olin, kuidas mul kodurajal selg prügiseks tehti ning kuidas ma päev pärast seda Vändras poolmaratoni jooksin. 

 Ütleme nii, et nädal pärast MMi oli veel trepist kolmandale korrusele liikumine päris raske, või noh, lihased olid kuidagi tühjad ja ülesse jõudes olid jalad päris läbi. st et taastumisest oli asi veel kaugel. Mõtlesin pikalt, kas joosta 22. ndal Vallimäe karikal või ei, ja ega see ennem selgeks ei saanud kui olin end kohapeal siiski kirja pannud. Siis jäi üle see ikkagi läbi joosta. Soojendusel tundsin, et jalad ikka kuidagi pehmed, aga ehk kannab selle 5 km ära. Tegelikult kandsitki, sest ajaga 18m10s ja kolmanda kohaga, tegin oma paremuselt teise jooksu üldse viies kilomeetris. Järelikult pidid jalad siiski suht okeid olema, sest muidu ei oleks see võimalik olnud. Eks peas on ka kinni, et umbes kuu aega läheb täielikuks taastumiseks ja siis mõtled ise ka, et ei ole veel ära taastunud. Aga Vallimäe karikajooks õnnestus igati ning selle üle kurta ei saa. Samuti on mul hea meel Eriku üle, kes käib mul aktiivselt trennis. Tema tegi enda esimese võistluse ja ei olnud sugugi halb, kiire 500m ning esimene kogemus käes! Siit saab ainult ülespoole minna!:) 
 Järgmine katsumus Paisjärve jooks, kohalik jooks kuhu HAKA Plast oma vägedega ikka kohale tuleb ning üritab üritusest maksimumi võtta. Ütlen ausalt, lootsin endalt enamat, ja joosta kehvem aeg kui eelmine aasta ei olnud küll hea märk ja väga rahule ei taha jääda. Ei ole siin tuul ja ma ei tea kes süüdi. Tegemist on siiski enese kiirusega, mis jääb veel kohati vajaka. Ma proovin enda kiiruse ikka ilusti taas ülesse saada ja kodurajal ikka konkurentsi pakkuda! Tänan korraldajaid hea töö eest! 
 Päev pärast Paisjärve käisime Marega Vändras, olin seal Reio asemel ja jäin igati rahule, et mul selline võimalus tekkis! Mare suur isiklik rekord ning minu enamvähem jooks andsid väga head emotsioonid. Vändrasse lähen ma kindlasti veel tagasi! Jooksin poolmaratoni ajaga 1:24:05, mis on minu paremuselt teine poolmaraton. Jäin seal viiendaks, alguses ehk pakkusin veidi üle ja oleks olnud targem gruppi hoida, kus oleks kergem minna, aga oli vaja ikka proovida ennast, seega jäin üksinda, ja seda kuni jooksu lõpuni. Tagasi tulles kerge tuuleke ka vastu, aga tunne ja minek olid sellele vaatamata kontrolli all ning rahulolu finishis andis jälle taas motti juurde, et edasi pingutada! 
 Järgmisel pühapäeval SEB Tartu jooksumaratoni 23.4 km, olen selleks valmis ja lähen kindlasti proovima rekordilähedast tulemust, seega pöidlad, varbad- ma suudan seda! 

Olge vahvad, ilmad on ilusad!Minge liikuge ja nautige seda! 

 

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!