Maakonna jooksusuvi ja Kunda Linnajooks- uus klubi, uus minek ja uued plaanid!

 Tere!

Kõik, kes te olete mu blogi ka varem lugenud teate, et olen nüüdseks uue klubi ridades ning ka treeningutes on toimunud üpris radikaalsed muutused- ainuke, mis on endine on see, et treenin ikka viiel päeval nädalas ja samm on ikka üks jalg teise ette!
 Vara on rääkida tulemustest, mis kõik uus on kaasa toonud, kuna treeninguid uue plaani järgi on alles kaks nädalat tehtud ning seekord loeme tibusid alles sügisel SEB Tallinna maratonil!
 Aga vahelduseks annan teada, mis toimub, mis olukord on ja millega ma tegelen! Algatuseks võin öelda, et ma olen muutustega rahul, see on midagi muud. See on midagi uut, mis peab edasi viima! On vara hõisata kui öelda, et juba kahe nädalaga on mu pulsitsoonid ja tempo vahekord muutunud kergelt öeldes palju paremaks. Treeningud on intensiivsemad ja mugavustsoonist me enam rääkida ei saa, sellest on aeg välja kasvada, et edasi liikuda! Tänud Viljarile ja klubile ProRunner, mul on uhke olla üks teie seast!
 Maakonna jooksusuvi 2 etappi on seljataga. Kui esimesel etapil oli võit üsna veenev, siis teisel etapil oli see juba vägagi napp. Lähim konkurent Ergo oli mulle lõpuosas lähenemas kuid koperdas ning sealt sain mõned lisasekundid edumaad, lõpptulemuses olin Tapal Männikumäel 4km distantsil 5 sekundiga teise koha ees. Minu jaoks oli see väga oluline, kuna nüüd on 2st2 võidetud ning teine koht peab minust jagu saama vähemalt kahel etapil, et mind ohustada! Ergo on ohtlik, kuid ka mina liigun edasi ning teen kõik selleks, et enda edumaad edaspidi kindlustada! Männikumäel 4km joosta ajaga 15.05 on minu jaoks positiivne, kuigi kergelt see ei tulnud ja mäkkejooksu peab veel harjutama, aga see periood on varakevadel ja sügisel. Maakonna jooksusuve järgmine etapp toimub juba 18.ndal juunil, kus võtame mõõtu Mõedakal 6km distantsil!
 Kunda linnajooks- olin alguses kindel Emumäe jooksule mineja, need kuupäevad kattusid, aga siis tänu Elale ja siis ise koos Viljariga asja kalkuleerides sai selgeks, et Kundasse on mõistlikum minna! Läksin, nägin, ja sain kolmanda koha, distantsiks oli juhendis 9,1 km, minu kell näitas küll u 8,6 aga see selleks, aga ajaga 31.38 finish oli tõsiasi, enesetunne palju kergem kui Männikumäel. Ja auhinnaks sain 20 tonni killustikku, midagi erakordset:) Ma olen rahul!
 Nüüd ootab ees Rapla Selveri Suurjooks 10km juba ülehomme, ning järgmisel nädalavahetusel EMV poolmaratonis Narvas. Kindlasti on eesmärk mõlemil distantsil purustada enda isiklikud rekordid, sest treeningutel on seis näidanud, et olen selleks võimeline! Nii et hoidkem pöidlaid ( PS! Nüüd saab jooks palju rutem läbi ja pöidlaid ei pea hoidma 24h :) )
 Laulasmaa Ultra 2015- olen seekord vabatahtlikuna rajaääres! Hoian kõigile osalejatele pöialt ning annan oma parima, et teil kõigil oleks lihtsam ja parem joosta! Ma tean mida te tunnete, ma tean mis tähendab, kui kõik on raske ja paha! Ma tean kuidas sellest kõigest välja tulla! Ma tean mis tunne on olla 211km jooksu finishis, ma respekteerin teid ja olen nii palju abiks ja motivatsiooniks kui suudan! Sitket jalga, tugevat vaimu ja kaljukindlat tahtejõudu!
 Minu enda hooaja plaan on kergelt muutunud, jätan vahele esialgselt plaanitud Südasuve maratoni ja nii pikal distantsil astun ülesse sellel hooajal vaid SEB Tallinna maratonil! See on muutus, mida on vaja teha, et kiirus üles saada ning nautida natukene kiiremat ja lühemat jooksudistantsi! Teen kaasa mitmeid lühemaid rahvajookse, terve maakonna jooksusuve sarja ning võimalusel ka Haanja100, kuid see on hetkel veel lahtine! Täpsematest ajalistest eesmärkidest sügisesel maratonil on veel vara rääkida, see selgub augusti lõpuks, mis seisu suudan end viia!

 Olge ikka vaprad ja tehke ikka- enda heaks!



Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!