EMV 10 000 püstitatud isiklik rekord oli ebaaus, kuid liigun õiges suunas!

 Hei!

 Pean südamelt ära rääkima tõsiasja, mis mulle tegelikult juba algusest peale kripeldama jäi! Nimelt, EMV 10 000 m jooksus tõi mulle n.ö uskumatu isikliku rekordi ajaga 34.50, uskumatuks see ka jääb, sest olen mitmeid kordi analüüsinud jooksu videot ja endale 25 ringi ma kokku ei saa( oli vaja joosta 25 ringi). Tegemist oli kohtunike poolse eksitusega, kes lugesid mulle ringe ning 24 ndale ringile minnes ka viimase ringi kella helistasid. Kui sa pead jooksma staadionil 25 ringi ja oled ise suhteliselt kottis omadega, siis usaldad ikka kohtunikke ja endal võib lugemine sassi minna. Nii ma olingi suuresti üllatunud, et kas tõesti, selline parandus isiklikus rekordis. Nüüdseks olen ekjl sellest teavitanud, et see aeg tühistada, sest minu arvates ei ole see aus. Olgugi, et tegemist on seal viimaste seas joostus ajaga ja kohta see muutnud ei oleks ning ka kohad mille peale mäng käis olid ikkagi tagumised- asi on ikkagi põhimõttes ning ma ei tahaks et ebaausalt saadud aeg oleks näiteks meie maakonna edetabelis! Seega- olen veel nõrk aga järgmine aasta jooksen ka selle ebaausa aja üle! Viljariga sai nalja teha, et laseme aja tühistada sest see on liiga kehv, et kuskil näidata! Nii et pingutan ja näen vaeva ja saan sellest ajast järgmisel aastal ausalt võitu!

 Natukene positiivset juttu ka juurde. Täna toimus Pariisi külas Maakonna jooksusuve V etapp, kus sarja liidripositsioon on kindlalt minu käes! Tänane jooks pakkus aga pinget ja põnevust kuni finishijooneni ning oleks olnud tarvis fotofinishit, et kumb meist nüüd parem oli, kas Peeter Siak või mina. Jooksime kõrvuti ca 6km , siis hakkas duell pihta, Peeter läks eest ära, sain ta kätte, hetk hiljem proovisin ise minna, pikka pidu ei olnud, Peeter oli taas kõrval ja läks möödagi, a la 300m enne lõppu andsin kuuma ning saime Peetriga joonele, no nii joonele kui veel vähegi saab. Mul on hea meel, et sai koos sellist tööd teha ja tempot hoitud. Sain küll sajandikuga võidu, aga olime täna võrdsed mehed! Täna oli meeldiv lahing ning nüüd harjutame järgmisteks!

Fotod: Jaanika Mändla ( Suured tänud, et jaksad rajal ikka ja jälle sportlaste tegemisi jäädvustada!) 

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!