Viitna järvejooks, Ülemiste järvejooks ja Maakonna jooksusuve seeria viimane etapp ehk viimane ettevalmistus SEB maratoniks..

 Hei taas!

 Alustame algusest ehk pärast õnnestunud Ööjooksu oli Viitna järvejooks. 22. augustil antud stardis ei olnud just väga palju mehi ega naisi, aga rada oli ikka sama raske nagu alati. Kohale oli tulnud nagu ikka vennad Veilbergid, kes olid ka selle jooksu minu põhilisteks vastasteks. Lihtsalt kõvemaid mehi seekord kohale ei tulnud ning mina, Ago ja Meelis ka üldarvestuses pikema distantsi ära võtsime. Üldpildis jäin Viitnaga rahule, võit tuli ära ja enesetunne oli päris hea, kuigi lõpp oli ikka raske, sest no see Viitna rada, see ei saagi kerge olla:) Mul on hea meel, et korraldajad ikka jaksavad ja tahavad sellist väikest jooksu väikestviisi teha ning omakandi rahvas saab jälle oma võimeid proovile panna. Lühikesel distantsil oli oma meestest parim Marius, kes sai tubli teise koha Aleksndr Kuleshovi järel ja Jaan Kostjukovi ees. Kui aegadest rääkida siis minul kulus aega ca 11 km läbimiseks 40min15 sek, aga see rada oli täpselt selline, et ega seda aega millegagi võrrelda ei saa peale eelmiste aastate aegade. Aga Viitnalt positiivne emotsioon aga samas jalgades väikene väsimus järgnevatel treeningutel. Lootsin, et see läheb paari päevaga üle, aga päris nii hästi ei läinud.
 Ülemiste järvejooks oli natukene raskem, rada oli kergem aga jalad olid natukene pehmed. Muidugi nagu ka Viljar ütles, et midagi hullu ka ei olnud, aga natukene kiiremat aega ootas ka tema. Mina samuti, aga juba algusest peale oli jalgades kerge pehmus sees, mis ei lubanud juurde panna. Ajaga 51.44 jõudsin ma finishisse kokkuvõttes 27.ndana. Koht ja aeg olid muidugi minu jaoks Ülemiste rekord aga enesetunne ei olnud päris see, mis oleks andnud hea kindlustunde SEB maratoniks. Ei olnud ma päris löödud aga ei olnud ka väga rahul, aga tagantjärele vaadates oli selline seis väga õigustatud ja eesmärk maratoniks end heasse seisu timmida on läinud eesmärgipäraselt. Täna võin öelda, et võin maratonis kindlalt enda püstitatud eesmärki jahtida!
 Maakonna Jooksusuvi 2015 on edukalt lõppenud. 8 etappi- millest mina osalesin 7-l. Selleks, et seerias arvestust saada oli vaja osaleda vähemalt 6-l etapil. Minu jaoks oli terve see seeria üpriski edukas ning mõned lahingud olid päris pingelised. 7st etapist sain viis etapi võitu ning kaks teist kohta. Viimasel etapil oli minu jaoks seeria võidetud aga Porkunis Viimase mehe jooksul tuli mulle kõva lahingut andma tubli tuntud Lääne-Virumaa keskmaajooksja Taavi Kilki, kes näitas vaatamata oma vigastuspausile väga südit minekut ning lõpus minul tema vastu püssirohtu ei jätkunud. Aga üldpildis jään seeriavõistlusega rahule ning olen tänulik korraldajatele. See on Lääne-Virumaa ainuke jooksusari ja see on väga hästi ja põhjalikult korraldatud. Etapid erinevatel Lääne-Virumaa terviseradadel pakkusid vaheldust ning väljakutseid kõigile spordisõpradele! Hea meel on veel selle üle, et meeste poodiumi teisel astmel oli Tõnno, kolmandale kohale jooksis end Karl-Gustav. Hea meel on ka Mare teise koha üle ning Eriku võidu üle enda vanusegrupis! Mul on hea meel tõdeda, et koostöö Mare, Eriku ja Tõnnoga on vilja kandnud ning maakonna jooksusarjast head kohad ka koju toodud! Siit on vaid hea meel edasi minna.
 Mina olen tulevaseks SEB maratoniks valmis ja annan endast parima, et enda töö ja vaev realiseerida. Õnnestunuks saab võistlust lugeda vaid ühel juhul- kui eesmärk 2.45 saab alistatud! Nii et pöidlad pihku, kes ka seda soovivad! Olen enda tempo paika pannud ning kella järgi ma jooksen, emotsiooni pealt esimeses pooles kindlasti piiridest üle ei astu. Kui lõpus peaks olema veel jõudu siis saab veidike juurde panna, aga esimesel 35-l kilomeetril pean jooksma täpselt nii nagu olen planeerinud. Muidugi jooksumehed teavad, et seda mis maratonil toimub, ei saa kunagi päris ette teada, iga maraton on omamoodi erinev ja probleeme võib alati tekkida.
 Aitäh teile ja loodan et enda 9.nda jooksja sünnipäeva saan tähistada eesmärgi täitumisega.

                                         Maastiku jooksusarja viimane etapp. Foto:Jaanika Mändla


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!