Kõrvemaa, me jooksumaa! Jooksjate kaunis maastikumaa!

 Tere taas!

 On jälle põhjust kirjutada, kuna hooaeg on vaikselt peale hakanud, siis pea iga nädalavahetus saab kuskil jälle enda treenitust kontrollida ja uusi tulemusi teha. Kuna Hanno pani ka kõvad kohustused peale, siis teen Kõrvemaa jooksu postituse värske emotsiooniga ära! 
 Kui nüüd natukene ajas tagasi minna, siis minu Kõrvemaa rajarekord oli enne tänast 1.02.33, ehk vähimaks eesmärgiks oli täna joosta kindlasti alla tunni! Kuna olen sellel talvel rohkem pingutanud, kui kunagi varem, siis ootasin sisimas endalt rohkem kui tunni alistamist. Sellega seoses käisin Meritile veksli välja, et kui ma jooksen alla 59 minuti, siis esmaspäeval Tarvas võidab Raplat. Natukene etteruttavalt saan tõdeda, mina tegin selleks kõik ning sain uue isikliku rekordiga 57.24 10.nda koha! Seega nüüd on BC Rakvere Tarva kord ära panna! See selleks, aga hea oli tunda, et ettevalmistustest on kasu olnud ning vormikõver liigub Riia suunas ülesse! 
 Tegelikult oli tänane jooksuilm ideaalilähedane, paar pügalat oleks võinud veel soojem olla, siis poleks pidanud pika särgiga jooksma, aga ilm soosis väga täna head jooksu tegema. Olin küll väga kahtlev, mida siis lõpuks selga panna, mitte just alati ei küsi teistel jooksjatelt, et kuidas rajale lähed, sest eks see ole individuaalne ka. Mõni kannatab rohkem, teine vähem. Jalad mul külma pole eriti kartnud ja valitud lühikesed püksid õigustasid end. Üles sai panna siiski veel pika varrukaga särgi. Vahepeal isegi oli kinnastest puudust, sest käed külmetasid, aga teises pooles see läks üle. Alguses sai päris korraliku tempoga minema pandud ning vaatasin veel ette, et klubikaaslane Rauno Reinart paneb väga julgelt( mõtlesin, et kas tõesti kestab nii ära, ja kestiski, selle üle on hea meel). Rauno andis küll lõpus veidi järgi ja jäi neljandaks, aga ajaliselt väga korralik jooks ning neljas koht! Mina jooksin esimesed kilomeetrid 10.-12. koha peal ning tundus , et 11. koht ka täna lõpptulemuseks jääb. Mingil hetkel tõusin 10.ndaks ja ees jooksis stabiilselt Mark Abner, kes ei tahtnud kuidagi järele anda, vahe oli selline, et näed, aga kätte veel ei saa. Mingi aeg, sain ta kätte, aga tõusudel astus eest ära, minul selle jaoks jalga ei olnud, aga Mark kulutas tõusudele palju ning ühel laskumisel võtsin end kokku ning tegin otsustava ära mineku, sel hetkel pidi ka Mark kõhuprobleemi tõttu natukene järele andma, olin 9 ndal kohal ning juba tundus, et nii jääbki, aga siis tuli nagu välk selgest taevast, seljatagant tuli Roman Hvalõnski, kes oli sel hetkel väga terav ning minul temaga kaasa minemiseks ressursse ei olnud. Samas, tempos mul kukkumist ei tulnud, temal oli lihtsalt lõpp päris kõva. Peaasi, et need mind kätte ei saanud, kellega rajal sai võrdne-võrdsega mõõtu võtta! 

Kõrvemaa start 2016


 Seega, kurta ei ole midagi väga, loodetavasti läheb asi veel paremaks ning saan tavapärasest raskema ettevalmistusperioodi eest tänutäheks korralikud tulemused. 

 Samuti olid rajal mitmed jooksjad minu ühistreeningutest, kelle tegemiste üle on mul alati hea meel! Tublid olete! 

Lastejooksudel andsid kuuma Rellu ja Erik! 



 Muidugi lisaks Kõrvemaale toimus täna mitmeid jooksuvõistlusi, nagu hooajal ikka! Jookse on nii palju, et igale poole ei jõuagi:) Samuti on hea meel selle üle, et eilsel Võhandu100 paadisõidul osalesid mitmedki tuttavad, kes olid edukad! Isegi Kaupo oli paadis:) Olen uhke enda endise treener Aivar Luudi üle, kes on Võhandus alati kohal ning taaskord väga ilus sõit! Mare tegi väga hea sõidu! Jaanika ja Sandra ka väga korralik eneseületus! Selge on see, et sport võidab! 

 Tehke ikka enda heaks! 

 Cris! 

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!