Esimene võistlus pärast hooaja kokkuvõtet! Ei ole kerge olnud!

 Hei taas!

 Viimati tegin postituse  hooaja kokkuvõttest. Nagu te teate, ei olnud see hooaeg kõikse roosilisem, aga loodame, et see kõik läheb töö rügamise valdkonda ja selle peale on hea midagi uut ja võimsamat ehitada! Kuna hooaja lõpp oli keeruline ja tulemused ei olnud sellised, mida oleksin oodanud, siis hooaegade vaheline paus pani palju mõtlema. Kuidas ja kas edasi? Kas ma jõuan veel rohkem endast anda või piirid tulid juba selgelt ette? Tõstsime eelmine hooaeg mahtu ligi 30 % . Mina tahtsin, treener uskus, aga kõike seda tuli teha täpselt samasuguse elutempo ja tegevuste kõrvalt. Kas on võimalik veel rohkem treenida? Kuidas selle kõigega toime tulla? Kool tahab ju ka oma aega! Sellised küsimused olid minu peas ja ega see üleminek uuele hooajale lihtne ei olnud. Lükkasin enda esimest treeningut koguaeg edasi. Kui tegin esimese treeningu, siis tuli ikka paus jälle sisse enne järgnevat.
 Tänaseks olen Viljariga asjad läbi arutanud ning jätkame natukene teistmoodi, aga egas mahtude poolest järgi väga anda ei saa, kui tulemusi tahaks parandada. Raske on küll, aga tahtmist on ka!
  Esimene võistlus, mis oli küll hooajaväline, oli Mispo talvemaraton. Jooksin seal teisel päeval poolmaratoni. Kuna konkurents oli paras, siis kangutasin esimese koha ära. Justnimelt, kangutasin. Lõpp oli raske, jube raske. Mõtlesin selle jooksu ajal, kuidas ikka nii kiiresti olukord ja seis muutub. Ühel päeval jooksed 211 km, teisel päeval on 21,1 km selline katsumus, et sure maha. Aga tegelikult oli korralik jooks, kella unustasin koju, vaatasin lihtsalt, mida konkurendid teevad. Kuna oli võimalus ära võtta, siis nii palju pingutasingi. Tagasihoidliku ajaga 1.23.58 sain esimese koha. Möödunud aastal olid rajaolud paremad ja aeg oli ka 6 minutit parem. Eks mõned minutit saab rajale kirjutada, aga mitte 6 minutit. Seis on natukene kehvem, aga mitte ka väga hull. Uus plaan on käes ja ma loodan, et suudan nüüd end kokku võtta ja edasi panna! Viljar on selleks parim treener, just selleks, et endasse usku leida ja edasi püüda!
 Tegelikult on siin ka väikene positiivne külg kõigile neile, kes minu blogist inspiratsiooni on leidnud. Jah, ka minul on raskeid hetki. Meil kõigil on!!! Ärge unustage seda. Läbi tõusude ja mõõnade liigume enda eesmärkide suunas!
 Pärast Vändras läbitud poolmaratoni sai läbitud ka tantsumaraton ja ProRunneri jõulupidu. See on vägev ja võimas! Mul on hea meel, et meie klubis on nii palju toredaid ja meeldivaid inimesi, kellega kord aastas sellisel kujul kokku saada on suur rõõm. Jõulupidu pakkus motiveerivaid jutuajamisi ja mõnusat olemist. Palju õnne kõigile, kes said tunnustatud ja aitäh kõigile, kes sellest osa võtsid! Minule jäi väga meelde üks kompliment, mille tegi Sander minu blogi kohta. Selliste tagasisidede tõttu leiangi motivatsiooni uuesti ja jälle kirjutada. Ausalt, siiralt ja emotsionaalselt. Võibolla mõned blogijälgijad arvavad viimaste postituste põhjal, et ma olen maailma suurim pessimist. See ei ole nii, lihtsalt ajad on olnud sellised. Vaadake vanemaid postitusi, ma oskan endaga rahul ka olla:)

  Ärge heitke meelt, kui teil on raske! Ärge loobuge, kui on raske! Hoidke oma eesmärke silme ees ning liikuge nende suunas. Väiksemad ja suuremad tagasilöögid on osa ja õppetund sellest teekonnast! Kui teil on raske motivatsiooni leida ja kõik taob jalaga selga, siis kirjutage mulle, räägime. Ei ole midagi paremat, kui keegi, kes oskab nõu anda ja teiega rääkida. Ma tean täpselt, mida tähendab üleskäigutrepist alla kukkumine ning tean, kuidas saab allakäigutrepist üles! Oma möödunud hooajaga ja üldiselt eluga, olen ma palju õppetunde saanud ja paljud asjad omal nahal ära proovinud. Ma ei ole perfektne, ega püüdlegi selle poole. Ma tahan olla endaga rahul ning aidata ka teistel, kes seda ei ole, seda saavutada!

 Võtame end kokku ning teeme midagi head, enesele ja ka teistele! Tulemas on Jõuluaeg, andmise aeg!

  Kõige tähtsan on teada, mida me ise tegelikult tahame! Kui ei tea, siis lugege Peep Vainu raamatut "Kõige tähtsam küsimus", ehk see annab natukene selgitust. Või vähemalt aitab teil palju paremini endale selgeks teha, mis on see, mida te tegelikult tahate!

 Tehkem ikka enda heaks! Ületame raskused ning liigume edasi! See ei puuduta ainult jooksmist, see on meie elu terviklikult!




Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!