Eesmärkiderohket uut aastat!

 Hei sõbrad!

 Mõtlesin, et saaks uuel aastal esimese linnukese kirja ning paneks kokku väheke mõtteid, mis eelmine aasta pakkus ja mis edasi!?
 Enda kireva ja raske jooksuhooaja kokkuvõtte olen ma juba ära teinud, seda võid järellugeda siit!
 Aga ega eks ma räägin ka täna jooksmisest, sest ma ei saa ilma selleta olla:)

 Viimased kuud on olnud kaunis keerulised, peas on olnud erinevaid küsimusi ja vähe vastuseid. Kõige suuremat mõtteainet on pakkunud töö, kool ja jooksmine. Kõik olulised asjad ja väärt tegelemist. Ühel hetkel jõudsin aga punkti, kus asjad hakkasid käest ära minema. Ma nagu tegin kõike ja samas ei midagi. Nii mõnigi imestas, et kuidas sa seda kõike üldse jõuad? Mingi aeg jõuadki, aga kui tunned, et midagi olulist jääb aina rohkem puudu. Seda rahulolu hommikul üles ärgates. Ma jooksin novembri kuus reaalselt vähem kui Merit, ja vähem kui Kevin:) Ja kui mina joosta ei saa, siis on midagi ikka väga väga puudu. Ja see avaldab mõju igalpool. Pole päris see, kes tahaksin olla, ei saa teha seda, mida väga tahaks. Ja siis tekivad õnneks mõtted, et midagi tuleb muuta, sest päris nii ju ka ei saa. Sellise tempoga edasi pannes oleksid järgmise aasta lõpuks minust vaid varemed järgi.

 Kui ma nüüd ajas tagasi kerin, siis kooli läksin ma ühel eesmärgil- ei see olnud see, et mul on vaja seda diplomit, ei olnud ka see, et ma tahaks väga õpetajaks saada. Eesmärk oli saada erialaselt haritumaks ning teadlikumaks asjade suhtes, mida mulle meeldib teha ja teistele edasi anda. Ja tegelikult oli ka põhjus selles, et lihtsalt treenerikutse omandamine kergejõustikus tol hetkel oli keeruline, kuna neid kursuseid ei tehta üldse väga tihti. Siis mõtlesingi, et võiks minna ja korraga saada rohkem laiemad teadmised ja no see paber ka boonuseks. Ja nüüd kui asjad aina keerulisemaks läksid, siis ma üha enam hakkasin mõtlema selle eesmärgi peale, miks ma sinna tegelikult läksin. Ma ei ütle, et kehakultuur ei ole minule, see oleks väga vale. See on minule sobiv eriala, aga ma ei leia end kolme aasta pärast ka õpetajana töötamast. Kindlasti oleks sellel paberil väärtus ja see avaks paljud uksed mulle tulevikus, aga kas ma nendest ustest ka kunagi sisse tahan astuda, selles ma päris kindel ei ole.

 Pühade ajal olin pikemalt inglismaal, sain olla palju iseendaga, perega ja teha seda, mis mulle meeldib ja aega jäi veel üle isegi lugemiseks:) Palju mõtteid, arutlusi heade sõpradega ja treeneriga. Ja egas ma tagasitulles ei olnud veel endas selgusele jõudnud ning küsimused kummitasid ikka veel.  Samal õhtul, kui ma olin tagasi jõudnud tuli mulle email kergejõustikuliidust ning kutsuti kergejõustikutreeneri koolitustele mis vältavad kolmes osas kuni sügiseni välja. Ehk selle positiivse sooritamise korral saaksin sügiseks endale treeneri EKR 5. nda taseme (EKR 3 -abitreener, EKR 4- nooremtreener, EKR 5- treener). Kas asjad lähevad lõpuks ise nii, nagu sa tegelikult tahad? Täpselt õigel ajal ja mitte grammigi liiga vara tulnud pakkumine?

 Olen seadnud endale uueks aastaks ka uued eesmärgid! Tean, et eesmärkide seadmise jaoks ei pea ootama aastavahetust, sest need eesmärgid on tihti emotsiooni pealt tehtud ning lühiajalised. Aga ma olen ikkagi eesmärkide seadja olnud ja teen seda ka uueks aastaks! Ja ma ütlen need välja ka, et siis kellegi silmis läbikukkuja olla, kui neid eesmärke ei saavuta:)

  Jooksueesmärgid paneme täpsemalt paika lähiajal koos Viljariga, sellest kirjutan juba järgmises postituses.
  Siit ka teine eesmärk- ma ei julge lubada, et hakkan igapäeva blogijaks, aga üritan hoida joont, et nädala kahe jooksul ilmub uus postitus. Siinkohal saan veidike muidugi endaga paindlik olla ja kui ikka midagi öelda ei ole, siis päris sisutühja asja kirjutama ei hakka. Aga põhimõte on selles, et oleksin selles osas järjepidevam. Olen saanud head tagasisidet ja vahel on päris kahju, kui midagi öelda pole pikka aega.
  Kolmandaks- ma teen enda kodulehe lõpuks valmis, kuhu kolib ka minu blogi!
  Neljandaks- Kuna me võtame endale pisikese neljajalgse lemmiku, kellele meeldib väga palju liikuda, siis ma luban, et see koer liikumisest puudust tundma ei saa!

 Ei hakka siin rohkem midagi lugema!

 Aitüma kõigile, kes on olnud toeks ja niisama mõnusad kaaslased! Aitäh Viljarile, kes oskab alati tarka nõu anda!

 Meil oli väga tore aastavahetus koos Kevini perega ning uue aasta esimesel päeval jõudis koju meie kaua oodatud neljajalgne Zepe!







  Olge muhedad ning tehke seda, mida tee tõeliselt tahate!


 Järgmises postituses kirjutan jooksuhooaja eesmärkidest!

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!