Sa oled alati minuga! Aitähh Sulle!

  Tervitus sõbrad!

 Aeg lendab kiiresti, alles oli see aeg, kus tuli teha kõvasti tööd, et tuleval hooajal olla veel kiirem, veel tugevam, veel parem! Oli töö tegemise aeg. Nüüd hakkab vaikselt kätte jõudma aeg, kus tuleb maha pidada hooaja esimesed võistlused. Kas ma olen selleks valmis? Mitte veel, aga usun, et õigeks ajaks olen mehe eest väljas! Selle aasta ettevalmistusperiood ei olnud küll kaugeltki nii roosiline, kui möödunud aastal, aga siiski, põhi on olemas ja kiiremad treeningud ehk suudavad ruttu end paremasse seisu viia! Tibusid loetakse kevadel, kevad on käes:) Ma muidugi see aasta vist panustaks sügisele rohkem kui kevadele, aga eks siis näis, Paisjärve jooks ja Riia maraton ütlevad selgelt, mis seis on! Tahaksin Riias ikka uue maratoni tippmargi teha, aga lõikame seda, mida on külvatud!

 Mul on väga hea meel, et kõik kellega SEB maratoni suunas triivime, on ilusti lainel ning treenivad vastavalt oma seisule. Uue projektina on eesmärk oma esimeseks maratoniks parimasse seisu saada Kevin, Merit, Liis ja Kristiina:) Pluss veel need, kes on juba enda tulemused ära jooksnud ja tahavad neid nüüd üle lüüa! Me saame koos ilusti hakkama ja ootan väga juba SEB maratoni. Natukene rohkem isegi sellepärast, et mul on finishis oodata nii palju õnnelikke tublisid lõpetajaid, kellega oleme pikalt koos selleks valmistunud! Aga sinnani on veel palju aega ja palju tööd vaja teha! Neid tibusid loeme sügisel!

 Mul on ülimalt hea meel, et mul on olnud nende pikkade aastate jooksul palju erinevaid toetajaid. Igaüks omamoodi, aga kõik on olnud olulised. Kui ma jooksin 24h ultrajooksu isiklikku rekordi Espoos sisehallis, siis saatsid mulle tervitusi ka tuttavad, kellest poleks seda oodanud, mitte pahapärast, vaid just, see andis nii palju jõudu juurde! See oli nii ootamatu ja see tunne on väga eriline, see annab kütet juurde! Igaühe toetav sõna on jõud, millel ei ole rahalist väärtust! Sellel on jõud ja tähendus, mida ei ole võimalik kuidagi mõõta ega võrrelda. Aitäh teile selle jõu eest!


 Elu teeb omi keerdkäike ja on võtnud ka minult neid inimesi, kes on olnud minu toetajaid! Ma kannan neid inimesi endaga alati kaasas! Igakord, kui ma tõstan finishis oma sõrmed ülespoole, viitan ma neile! Nad on alati minuga, kui ma jälle lahingus olen! Nad on alati minuga! Ma olen taaskordselt kaotanud ühe oma toetaja! Just nimelt, toetaja, inimese, kellele läksid minu pingutused väga korda! Inimese, keda oli alati hea kuulata. Inimese, kelle sõnad panid alati mõtlema! Mehe, kellel oli, mida öelda ja jagada. Mehe, kes helistas ikka jälle, kui lehest minu kohta luges! Talle läks see kõik korda! Sõbra, kes rääkis mulle palju ning me mõlemad hindasime seda! Sõbra, kes avas mulle ehk rohkemgi, kui kellegile teisele. Meil olid omad jutud, ma oskasin kuulata ja hinnata, oleks tahtnud veel...Oleks tahtnud veel kohtuda, veel rääkida, kuid ma teadsin, et nii võib minna... Sinu sõnadel oli alati mõte, sa ei rääkinud niisama. Sa õpetasid mind! Aitähh, et oled mulle toeks olnud, aitähh, et olid olemas! Ma kannan sind alati kaasas!



 Teeme ikka enda heaks ning hoidkem üksteist!





Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!