Asjad liiguvad õiges suunas! Pingutused on end ära tasunud ja häid inimesi leidub minu ümber palju!

 Hei blogisõbrad,

 olles pool kuud tagasi tunnistanud Riia maratonil kehvemat seisu, kui seda oli möödunud aastal, saan täna tõdeda, et seis on palju parem ja motivatsioon kõrgel! Suuresti on see sellepärast, et nüüdseks on hooaja suuremad plaanid paigas ja nüüd on vaja ainult targalt ja järjekindlalt eesmärkide suunas liikuda! Suurim lahing saab olema 1-2 juuli Iirimaal, kus osalen enda viiendal tiitlivõistlusel 24h jooksus!

 Kui ma kaks aastat tagasi olin täiesti kindel, et nüüd jätan ultrajooksud mõneks ajaks tagaplaanile ja proovin kiiremaid aegu lühematel radadel ehk kuni maratonil, siis nüüdseks olen seda otsust muutnud. Miks? Esiteks- tahan teha seda, mida hing ihkab, muidu on see kõik üks suur kangutamine ei tea mille nimel. Aga kui ma tean, et tulemas on jälle ultralahing, siis lähen täiesti käima, tahan jälle seda kogeda. Tahan jälle oma võimete piire edasi viia! Tahan jõuda sama ajaga veel kaugemale, läbida veel rohkem ning kogeda seda haigelt head tunnet 24h jooksu finishis! Seda tunnet on muidugi raske täpselt edasi anda! Sellest tõeliselt aru saamiseks, peab seda ise kogema. Kuid ma usun, et ma suudan enda pingutusega teile emotsioone ja ärevust ikka tekitada, kui mitte jooksuhimu:) Teiseks- Eesti tippultramees Rait on tõestanud, et ka ultramees võib väga kiire olla. Seega, ma ei pea end vastu tahtmist ultrarajalt kõrval hoidma ja raskelt kiirust treenima. Jõuan enda eesmärkideni tehes mõlemat ja seeläbi on ka vaim tugevam! Kolmandaks- kui sa oled ultrale oma jala andnud, siis on sellest raske eemal olla. Samuti on mulle toeks ja abiks olnud selliste valikute juures minu treener Viljar, kes on hea nõu ja plaanidega ikka ja alati minu poolt olnud!

 1-2 juulil toimuvast 24 h jooksust, teekonnast sinna ja selle käigust saate veel kindlasti kuulda! Siinkohal tahaksin tänada neid, kes on juba oma abikäe mulle ulatanud ja teinud selle mineku minu jaoks palju lihtsamaks. Samuti olen leidnud toetajaid, kes on mulle toeks terve hooaja vältel! Tänu teile saan ma seda kõike kvaliteetsemalt ja motiveeritumalt teha. Ma hindan seda võimalust ja toetust ning annan endast parima, et minu tegemised toovad kaasa emotsioone ja uusi eneseületusi!

  Aitäh Aqva Spa, võimaluse eest pärast võistlusi ja raskemaid treeninguid taastumas käia! Aitäh Reinmaa & Partnerid Advokaadibüroo, et olete minu tegemistele õla alla pannud! Aitäh HAKA Plast OÜ, et olete andnud võimaluse võistlustel käia!

 Lisaks tänan suuresti ka eesti suurimat jooksuveebi Marathon100, mille eesotsas tegutseb Janek. Nimelt on marathon100 otsustanud III Eesti jooksupäeva raames peetava Virtuaaljooksuga toetada minu jooksutegemisi ja sõitmist Iirimaale MMile! http://marathon100.com/uudised/vaata/osale-eesti-jooksupaeva-virtuaaljooksul-ja-toeta-eesti-jooksja-osalemist-mm-voistlustel 


  Minu stardipaiga projekt on juba 60% täitunud ning veel on võimalus soovi korral seda projekti toetada!

 http://stardipaik.ee/uus/projektid/cris-poll-24h-jooksu-mm-ile-iirimaale/



Aitäh teile! Mul on hea meel, et minu ümber on nii palju häid inimesi!



Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!